Touch Korea Tour : TOP 3 things i want to buy in korea

Annyeong! my post this time is still about korea, but now i won’t talk about food like my previous post,instead i will talk about things i want to buy in korea 😀 . To be honest, i’m a shopaholic towards korean things, i just can’t resist them >.< But all this time i always bought korean things at the online shop and the price already marked up into the highest level so i can’t shop much of them, plus there is shipping cost. If there’s a chance for me to go to korea, i wanna buy these babies:

Korean Stationery

 

 

 

 

 

 

Not to mention the brands, but korean stationeries are awesome! They cute,finely packed, and also gives me creative feels,hahaha.. I definitely want to buy this in korea.

Korean cosmetics

 

Omo.. i totally can’t control myself towards these (told ya before). I really really loveeee korean cosmetics packaging! They’re so cuteeeee! (not to mention the brands). And from what i know, korean cosmetics are affordable and has reasonable price,good quality too! If i go to korea, i think my luggage will be full of cute cosmetics >.<

Korean traditional kitchenware and cutlery sets

 

 

 

 

 

 

i really love traditional korean cutlery sets! I’ve been using korean chopstick and spoon in my house for 8 years (1 set only for myself though,haha) and when i get the chance to go to korea, i will buy more of them including the bowl for rice,gorgeous serving plate and many more! I guess i will broke after i travel to korea LOL..

So, that’s my top 3 things i want to buy in korea. What is your opinion? What things do you want to buy in korea? Feel free to share it with me! 🙂

Advertisements

6 comments

  1. Korea is one of the jewels of asia. therefore, all of which come from korea will attract people’s attention.

    1. hmm.. because i love cute things and korea is known for their cute stationery and other cute thing/packaging. and for cosmetic,korean cosmetic is cheap but have great quality and cute packaging too. lastly,about cutlery.. i also love cutlery and i think korean traditional cutlery are unique so i want to collect them 😀

  2. the problem with buying cute stationery is you will never use them because it’s too cute to used.. hahaha…. maybe u could buy the cute clothes as well… hehe..
    oo n dont forget the liquor, the traditional one.. bring over to my place n we could enjoy it together with others… ^^

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s